Återbesök…

i torsdags, dvs för ca 1vecka sen, han böjdes om framförallt fram då, UA han böjdes sen om överallt och visade absolut ingenting så nu är det bara börja sätta igång.

Skritt 2v, trav 2v, glp 2v innan man kan börja rida ordentligt.

Nu har vi skrittat en vecka och han känns än så länge bra, idag travade jag även ett varv åt båda hållen bara för o känna om det känns som det ska o det gör det, jätteskönt!! Dessutom är han verkligen jättesnäll av nån anledning?

Har börjat kolla på hoppsadel igen, buten är såld och jag behöver nått o rida i, just nu använder jag min gamla billiga hoppsadel som ridskolan köpte men jag vill ha en egen såklart… Hoppas att Maria kan komma o prova ut en annan här nån dag, bara jag får trava så kan jag prova, står fan inte ut med gammal sämre sadel eller dressyrsadel när jag helst sitter i mjukisbrallor i en mJuk o skön hoppsadel 🙈😜





Om luvan1985

Hejsan:) Jag är en 24åring tjej som bor i Luleå, i min blogg kan ni läsa om det som händer i mitt liv, mkt häst blir det;)
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar