Natalie Oldfors träning

förra helgen var Natalie upp och hade kurs för oss, på Lördagen jobbade vi mkt med övergångar, förvänd glp och lite skänkelvikning, söndagen red jag igenom LA:1 som kommer på riks i sommar, fick bra tipps o tricks, lilla hästen skötte sig otroligt bra båda dagarna! Han var så himla fin! Red samma linje i förvänd glp som det är i MSV C o det klarade han galant! Gjorde även nått enkelt byte samt började med ryggning,  fick till några riktigt fina! Så himla kul! 

Till sommaren hoppas vi att allt går som det ska, blev även erbjuden att komma ner till Kungsbacka och träna lite först innan det är dags för SM start! Vilken chans! Jag måste ju ta den! 

Ca 140 dagar kvar innan det bär av! Känns som jätteläng men jag vet att det är den tiden jag behöver ha på mig för att hinna finslipa detaljer och få ihop allt! 

   
    
Julia Edbom har fotat dom fina bilderna för nån vecka sen😄

 

Om luvan1985

Hejsan:) Jag är en 24åring tjej som bor i Luleå, i min blogg kan ni läsa om det som händer i mitt liv, mkt häst blir det;)
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar